ОСОБЕННИСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОМПРЕССИИ НАУЧНЫХ ТЕКСТОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ

УДК 81‘42:378 И.И. Заваруева Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. В. Лазаряна ОСОБЕННИСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОМПРЕССИИ НАУЧНЫХ ТЕКСТОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ В статті зроблено спробу визначити сутність конспекта, розглянуто його види та вимоги, які предявляються до процессу конспектування, проаналізовано деякі…

ПОНЯТТЯ «ЧАСТИНА МОВИ» У СУЧАСНОМУ МОВОЗНАВСТВІ

УДК 81’366=512,161 к. філол. н. Шавелашвілі Є.В. КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ ПОНЯТТЯ «ЧАСТИНА МОВИ» У СУЧАСНОМУ МОВОЗНАВСТВІ В статті розглядається поняття «частина мови» в сучасному мовознавстві та в тюркології зокрема, яке визначається як «інтегральна» граматична макрокатегорія. Також описуються…

УЗАГАЛЬНЕНА ДЕФІНІЦІЯ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОЗНАКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ФОЛЬКЛОРНОЇ ЗАГАДКИ

УДК 398.6 Л.І. Тараненко Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ УЗАГАЛЬНЕНА ДЕФІНІЦІЯ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОЗНАКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ФОЛЬКЛОРНОЇ ЗАГАДКИ У статті шляхом аналізу існуючих у науковій літературі поглядів автором уточнено узагальнену дефініцію загадки, на основі якої обґрунтовано ієрархічно супідрядну систему…

Ключові параметри діалогічної взаємодії

УДК 81’42 Борисов О.О., Васильєва О.Г. Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, м. Чернігів Ключові параметри діалогічної взаємодії Стаття присвячена вивченню міжособистісної діалогічної взаємодії. У ній систематизуються лінгвальні та екстралінгвальні, зокрема інтрасуб’єктні та екстрасуб’єктні, чинники, які впливають на формування діалогу.…

ПРАГМАТИЧНA ПРЕСУПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ ТОНАЛЬНОСТІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ

УДК 81’42:811.111 О. О. Кульчицька Е. А. Балог   ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»                                                                                      м. Івано-Франківськ ПРАГМАТИЧНA ПРЕСУПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ ТОНАЛЬНОСТІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ   У роботі доводиться, що гумористична, іронічна, сатирична тональність художнього твору може створюватися …