Роль телебачення уформуванні суспільної думки

У статті висвітлено феномен телебачення у сучасному медіа-просторі. Визначено його унікальність у комунікаційному процесі в ЗМІ. Визначено  функції сучасного телебачення. Також висвітлено деякі історичні фактори щодо тенденції розвитку телебачення і тележурналістики, визначено роль телебачення у формуванні іміджу громадської організації. The…

Гендерні норми та стереотипи в українській телевізійній рекламі

У статті аналізуються стереотипи телевізійної реклами з гендерного аспекту на українських каналах телебачення. Визначено найбільш типові прототипи чоловіків та жінок у телерекламі, виявлено тенденції сучасної реклами з гендерного аспекту. The article analyzes the stereotypes of TV advertising on gender on…

Шляхи удосконалення організації електронного архіву регіональних друкованих видань в Україні

У статті розглянуто два шляхи удосконалення організації електронного архіву. Перший – методика організації електронного архіву друкованих видань. Другий – проект «Електронний архів друкованих видань Рівненщини». This article describes two ways of improvement of the electronic archive. First – method of…

ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ ТРИВОЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЯХ

У статті розкривається  проблема тривожності як соціально-психологічне явище. Психологічні особливості переживання тривожності та вплив переживання занепокоєння на поведінку особистості. Ключові слова: тривожність, переживання занепокоєння, вплив, поведінка, особистість, стрес.

Імітація як матриця постмодерної культури

В статті розглядається імітація як феномен постмодерної культури. Здійснюється культурологічний аналіз поняття крізь призму актуальних на сьогоднішній день питань (в галузі моди, політики, віртуального простору). Ключові слова: імітація, симулякри, кітч, пародія, «віртуальна реальність». The article describes imitation as a phenomenon…