РЕАЛИЗАЦИЯ ОПТИМИЗИРУЮЩИХ СТРАТЕГИЙ РЕЧЕВОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В РЕКЛАМЕ ОТЕЛЕЙ (НА МАТЕРИАЛЕ ТЕКСТОВ СОВРЕМЕННЫХ ТРАВЕЛОГОВ)

УДК 81’42:82 –9:070.48 Брутман А.Б., Запорізький національний університет, Запоріжжя.     Стаття присвячена аналізу стратегій та тактик  мовленнєвого впливу, що використовується в сучасних тревелогах  в рекламі готелів. Особлива увага приділяється мовленнєве-актовим характеристикам висловлювань, що аналізуються. Ключові слова: тревелог, рекламне повідомлення,…

АСОЦІАТИВНИЙ ЗВ’ЯЗОК КОНЦЕПТУ INSULARITY З КОНЦЕПТАМИ SOLITARINESS, ISOLATION ТА NARROW-MINDEDNESS

УДК 811.111’42 БурдейнаО.Р. Чернівецький національний університет ім.. Ю. Федьковича   У статті зроблено спробу визначити втілення базових семантичних ознак концепту INSULARITY в лексиці, яка об’єктивує концептиSOLITARINESS, ISOLATION та NARROW-MINDEDNESS, для встановлення зв’язку між концептами. Ключові слова: концепт, семантична ознака, синонімічний…

ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ ЯК ІДЕНТИФІКАТОР СПЕЦИФІКИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЙНОЇ БАЗИ ОФІЦІЙНОЇ ЗАКАРПАТОУКРАЇНСЬКОЇ УРБАНОНІМІЇ ХХ – ПОЧ. ХХІ СТ.

УДК811.161.2’373.22 О. Б. Негер Ужгородський національний університет, Ужгород   Анотація. У статті вперше досліджено перейменування урбанонімних назв у контексті розвитку офіційної урбанонімії Закарпаття. Ключові слова: перейменування, назва, урбанонім, офіційна урбанонімія. Аннотация. В статье впервые исследованы переименовывания урбанонимных названий в контексте…

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ УКРАЇНСЬКИХ ВЛАСНИХ НАЗВ

УДК 811.161.2’37                                                                         Л. В. Нуждак                          ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, м. Ужгород   У статті подається аналіз стану української онімної лексики. Значна увага приділяється соціальним чинникам, які впливають на екологію власної назви.                       …

КУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ

УДК 316.77 О. О. Романова Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Харків)   Статтю присвячено питанням культурної комунікації – чиннику соціокультурних процесів у суспільстві. Визначено механізми взаємодії та взаємовпливу культури і комунікації. Охарактеризовано наукові підходи, що відображають багатоаспектність…