Рекламна стратегія як технологія формування іміджу підприємства

На сучасному етапі досить важливу роль у збереженні та зміцненні позицій підприємства на ринку відіграє реклама. При правильній організації реклама стає ефективним засобом і сприяє швидкій реалізації виробленої продукції. Але для того щоб реклама працювала потрібно розробити рекламну стратегію, яка…

Лексико-семантичне поле “вогню” в англійській мові

Завдання статті полягає у дослідженні розвитку лексико-семантичного поля у лінгвістиці та опис значення лексеми “вогонь”в англійській мові. Ключові слова: лексико-семантичне поле, лінгвістика, структура.   The task of the article is to trace the origins and development of lexical–semantic field in…

Лінгвокультурні особливості мови англомовної реклами

Стаття присвячена опису мовних особливостей  англомовного рекламного тексту. Ключові слова: реклама, рекламне повідомлення, рекламний текст, заголовок, слоган, основний текст, фраза-відлуння, лінгвістика. The article is devoted to the description of linguistic peculiarities of English advertising. Keywords: advertising, advertising message, advertising text,…

Використання PR у політичній сфері

У cтаттi poзглянутo ocнoвнi напpямки PR дiяльнocтi у пoлiтичнoму пpoцеci. Такoж oпиcанi  PR– теxнoлoгiї, якi заcтocoвуютьcя пoлiтичними cилами пiд чаc пеpедвибopчoї кампанiї. Зoкpема poзглянутo теxнoлoгiї, якi cпpямoванi на пiдвищення влаcнoгo iмiджу пoлiтика, та теxнoлoгiї, якi cпpямoванi на фopмування негативнoгo cтавлення…

Ефективність діяльності місцевого самоврядування у Волинській області

Дана стаття присвячена основним проблемам ефективного функціонування місцевого самоврядування на сучасному етапі розвитку системи місцевого управління у Волинській області.