Експертне опитування полягає у підборі висококваліфікованих, компетентних у визначеній галузі фахівців для отримання виважених оцінок з певного питання, ситуації чи об’єкта, які потребують спеціалізованих знань. Такі опитування є окремим різновидом і вирізняються особливістю добору респондентів, інструментарію опитування та організації його…
Соціальні мережі та органи державної влади
Україна – молода держава, яка потребує налагодження багатьох суспільних процесів та створення якісних механізмів здійснення управління. Один із напрямів, в якому потрібно розвиватися є інформаційна сфера, яка відіграє одну із ключових ролей у діяльності органів державної влади. Державні службовці повинні…
Особливості функціонування українських регіональних друкованих ЗМІ на прикладі Рівненської області
Основною проблемою регіональних ЗМІ як в Україні, так і в Рівненській області є їх державне фінансування. Тобто, друковані ЗМІ залежні від органів влади, які їх частково фінансують і заангажовані. Частка недержавної преси в Україні є досить високою і складає 56,3%.…
Вплив регіональних ЗМІ на соціальну мобілізацію молоді в Україні
У сучасному українському суспільстві, зорієнтованому на сталий розвиток, важливою передумовою є активна участь членів громади як у формуванні, так і в безпосередній реалізації місцевої соціальної політики. Мобілізація місцевих громадян, особливо молоді, до участі у вирішенні муніципальних проблем є неможливим без…
Особливості білл-бордової політичної реклами у виборчому процесі на сучасному етапі
На сьогодні виборчий процес неможливо уявити без використання передвиборчої агітації, яка, в свою чергу, включає в себе використання різних видів політичної реклами. Одним із видів політичної реклами є білл-бордова реклама. На сучасному етапі вона займає одне із головних засобів впливу…