МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА у світлі нової освітньої парадигми

Поділитися Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Share on Reddit0Pin on Pinterest0Print this page

УДК 371.2 (09)                                                                   

Ольга Дуплійчук

Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир

 

У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки. 

Ключові слова: модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутній вчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія.

В статье научно обосновывается цель, задачи, условия и принципы модели профессионально-педагогической подготовки будущего учителя-филолога в свете новой образовательной парадигмы; определяется три группы профессионально-ориентированных проектно-коммуникативных технологий, реализуемых на четырех этапах в плоскостях теоретической, практической и исследовательской подготовки.

Ключевые слова: модель, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель-филолог, проектно-коммуникативная технология.

The article deals with the scientific grounds of the goal, objectives, conditions and principles of professionalpedagogical training’smodel of prospective teachers philologists in the light of new educational paradigm. The author identified three groups of professionally-oriented project communicative technologies implemented on four stages in the context of theoretical, practical and research training.

Keywords: model, professionalpedagogical training, prospective teachers philologists, design and communication technology, project communicative technology.

Досягнення високого рівня сформованості готовності випускника філологічного факультету педагогічного ВНЗ до професійної діяльності може бути здійснене лише при побудові навчання як цілісної системи, під якою прийнято розуміти певне ціле, що складається з взаємопов’язаних між собою елементів, при чому закони, принципи чи порядок зв’язку цих елементів створюють внутрішню структуру системи, а характер її взаємодії з оточуючим середовищем – її функціонування.

Побудова системи професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога представлено нами в моделі. Метод моделювання є одним із специфічних методів наукового дослідження. Особливості його застосування розглянуті в роботах В.І. Загвязинського, В.В. Краєвського, В.І. Михєєва, В.А. Штоффа та ін..

Створюючи модель професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій, ми керувалися визначенням поняття «модель» Є.В. Романова, який під педагогічною моделлю розуміє «узагальнений, абстрактно логічний образ конкретного феномена педагогічної системи, що відображає і репрезентує суттєві структурно-функціональні зв’язки об’єкта педагогічного дослідження, представлений в потрібній наочній формі і здатний давати нове знання про об’єкт моделювання» [4].

Враховуючи вищезазначене ми побудували модель процесу професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій. Схематично дана модель представлена на рис. 2.1.

Враховуючи специфіку і мету нашого дослідження, нами використані типи понятійної і структурної моделі.

Основою даної системи є мета, сформульована нами наступним чином: удосконалення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій, і конкретизована провідними завданнями:

1)           озброєння студентів знаннями: наукової і науково-методичної літератури, що стосується навчання філологічних дисциплін з використанням проектно-комунікативних технологій в навчальному процесі; програмного забезпечення процесу навчання; про можливості проектно-комунікативних технологій в управлінні навчальним процесом і вирішенні конкретних педагогічних задач і т.д. 

2)           розвиток комплексу професійно-педагогічних вмінь (гностичні, комунікативні, організаційні, проектувальні та конструктивні вміння), якими, на наш погляд, повинен володіти кожен вчитель-філолог для використання проектно-комунікативних технологій у навчальному процесі.

3)           формування у майбутніх вчителів-філологів: стійкого інтересу до роботи з проектно-комунікативними технологіями та бажання використовувати їх  під час педагогічної практики, позитивного ставлення до формування професійної компетентності на основі усвідомлення студентами соціальної значущості професії вчителя-філолога як предметника, дослідника та культуромовної особистості; потреби використання навчальних програм  різних типів і різних форм начально-пізнавальної діяльності учнів; схильності до занять навчально-дослідницькою і навчально-методичною роботою з проблем використання проектно-комунікативних технологій в навчанні філологічних дисциплін і т.д. (формування мотиваційної готовності);

Ґрунтуючись на попередньому вивченні психолого-педагогічної, лінгвістичної та методичної літератури та проаналізувавши стан професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога, було зроблено висновок про те що структура професійної підготовки вміщує теоретичну, практичну та дослідницьку підготовки.   Зважаючи на стан мовної політики в Україні, були виділені головні компоненти професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога як предметника, дослідника та культуромовної особистості: інтенційний, когнітивний, методичний, особистісний та рефлексивний.

Далі були визначені умови успішної організації професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій як комплекс заходів навчально-виховного процесу для забезпечення досягнення студентами достатнього рівня професійної компетентності:

       реалізація міжпредметних зв’язків в процесі професійно-педагогічної підготовки вчителя  через актуалізацію навчальних предметів філологічного змісту з урахуванням загальнотеоретичного, соціокультурного, комунікативного аспектів.

       розробка технологічного забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у вигляді проектно-комунікативних технологій соціокультурного і міжкультурного змісту, направлених на формування особистості вчителя-мовника як предметника, дослідника та культуромовної особистості.

       здійснення інтеграції теоретичної, практичної та дослідницької підготовки майбутнього вчителя-філолога через включення проектно-комунікативних технологій в педагогічний процес.

             Ми вважаємо, що формування професійних якостей і вмінь майбутнього вчителя-філолога засобами проектно-комунікативних технологій на етапах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки буде екстрапольоване на ефективність цілісного, загального процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів. Опанувавши професійно-орієнтовані проектно-комунікативні технології під час навчання у ВНЗ, майбутній вчитель-філолог буде використовувати всі різновиди зазначених технологій при роботі зі своїми потенційними учнями в школі.

             Оскільки будь-який педагогічний процес функціонує і розвивається згідно принципів навчання, які виступають як першооснова, закономірність тієї чи іншої діяльності і, безумовно, впливають на вибір педагогічних технологій, що забезпечують необхідне функціонування об’єкту дослідження,  ми вважаємо необхідним виділити принципи, покликані, на наш погляд, проектувати процес професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога.

В рамках вирішення задачдисертаційного дослідження для нас особливого значення набувають наступні принципи: принцип соціально орієнтованого змісту навчальної діяльності, принцип міжмовної комунікації, принцип варіативності предметного змісту професійно-педагогічної підготовки, принцип контекстного навчання, принцип «двоплановості», принцип креативності, принцип культуровідповідності. Розглянемо більш детально зазначені нами принципи.

Принцип соціально орієнтованого змісту навчальної діяльності. Даний принцип означає, що професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя-філолога відбувається на діяльнісно-контекстуальній соціально орієнтованій основі, що забезпечує засвоєння учнями досвіду реальної соціально-культурної діяльності, яка передбачає функціональне використання мови, що вивчається.

В професійно-педагогічній підготовці філолога це передбачає перш за все розширення рамок навчального контексту і досвіду міжкультурної взаємодії і тим самим – забезпечення аутентичного характеру комунікативних і навчально-пізнавальних задач. Умови для автентичності змісту професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога створюються завдяки його міжпредметному (міждисциплінарному) характеру, що сприяє формуванню цілісної картини світу, в тому числі мовної та інформаційної. Це забезпечується за рахунок навчально-пізнавальних задач, пов’язаних з дослідженням реальної соціально-культурної дійсності засобами мови, що вивчається, і підпорядкування практичних цілей оволодіння мовою вирішенню таких навчальних, навчально-дослідницьких, проектно-дослідницьких задач на міждисциплінарній основі.

Принцип міжмовної комунікації. Даний принцип означає, що в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога передбачається опора на міжмовну координацію та інтеграцію в предметній області «Філологія». Даний принцип розглядається як певне розширення принципу орієнтації на рідну мову (за А.А. Миролюбовим), що реалізується в змісті і процесі мовного навчання.

Аналіз особливостей професійно-педагогічної підготовки вчителів в області вивчення рідної та іноземних мов показав, що мовнодіяльнісний та загальнофілологічний характер даних навчальних предметів визначається спільністю діяльнісних особливостей  засвоєння мови і культури (рідної та іноземної) і особистісних характеристик студента-філолога. При цьому інтеграція в предметній області «Філологія» обумовлена, як відмічає Н.Д. Гальскова, перш за все направленістю на формування культуромовної особистості вчителя як «глибокого національного феномену» [1].

Реалізація вищезазначеного принципу сприяє застосуванню професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що забезпечують предметно-змістову основу для координації дисциплін в предметній області «Філологія» і її направленість на лінгвокультурознавчі, літературознавчі, філологічні і загальнокультурні аспекти. Вказані аспекти представляють собою ту базу, яка створює умови для усвідомлення учнями своєї національно-культурної приналежності і виховання толерантності до інших мов і культур, розвитку «людини культури» і виховання загальнокультурних цінностей.

Принцип варіативності предметного змісту професійно-педагогічної підготовки. Даний принцип означає, що обов’язковою умовою ефективності професійно-педагогічної підготовки є забезпечення предметно-змістової варіативності як основи для вільного вибору, самовизначення та самореалізації майбутнього вчителя-філолога в мовному, інформаційному та навчальному середовищі.

Варіативність предметного змісту професійно-педагогічної підготовки в процесі оволодіння мовою може бути забезпечена змістом проектно-комунікативних технологій за рахунок: діапазону проблематики і ситуацій спілкування в рамках навчальної програми;діапазону навчальних завдань, направлених на вивчення мови і культури;діапазону ситуацій і видів самостійної роботи над мовою;розширення індивідуального досвіду в процесі вивчення і функціонального використання мови, що вивчається.

Принцип контекстного навчання. Цей принцип визначає контекстно-діяльнісний характер професійно-педагогічної підготовки вчителя в роботі над мовою, що вивчається і передбачає включення навчально-пізнавальних задач (навчально-дослідницьких, комунікативно-творчих, проектних) і процесів освоєння соціально-культурної дійсності в професійно-педагогічну підготовку майбутнього філолога. Це забезпечує:  зближення навчально-пізнавальної діяльності з реальним соціально-культурним контекстом; умови для пізнання цілісної картини світу засобами мови і в процесі її оволодіння; розширення можливостей підготовки учня до соціально-культурної діяльності і скорочення розриву між навчальним і реальним використанням мови, що вивчається. Тим самим розширюються можливості формування соціальної компетенції засобами мови, що вивчається, формування ціннісних світоглядних орієнтацій учня і його соціалізації.

Принцип «двоплановості» професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога реалізується під час ділової гри, коли студенти, з одного боку, виступають в ролі педагога в процесі професійно-педагогічної діяльності, а з іншого боку, в ролі учня. А.О. Вербицький відмічає, що орієнтуючись на принцип двоплановості професійно-педагогічної підготовки філолога, вчитель створює такі об’єктивні умови, при яких учні в будь-який час усвідомлюють, що вони діють як учасники проекту, і як – майбутні спеціалісти. Це забезпечується постановкою двоякого роду цілей, – цілей проекту та педагогічних цілей, що досягається використанням проектно-комунікативних технологій.

Таким чином, подвійність цілей проектно-комунікативної діяльності вчителя обумовлює двоплановість його професійно-педагогічної підготовки. Опора на принцип двоплановості дозволяє нам більш широко трактувати предмет професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога. Зважаючи на зазначене представляється, що предметом професійно-педагогічної підготовки є одночасно як організація навчальної роботи учнів, так і конструювання, реалізація і оцінка їх діяльності в рамках застосування проектно-комунікативних технологій.

Принцип креативності. В контексті професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога даний принцип по-новому інтерпретує принцип творчої активності і складає один з ключових аспектів в підготовці вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій.

Суть даного принципу полягає в тому, щоб давати учню не готові висновки і вказівки, а допомагати йому розкрити шляхи вирішення типових проблем, формувати здатність самостійно виробляти рішення і тим самим готувати до творчого вирішення цих проблем у процесі комунікативної взаємодії. Для такого навчання характерно, що студент знаходиться в позиції дослідника проблемної ситуації, націлений на пошук способів вирішення, конструктивних схем дії, оволодіння методологією і накопичення досвіду вирішення проблемного завдання. Стосовно професійно-педагогічної підготовки вчителя-філолога, цей підхід означає, з нашої точки зору, оволодіння мовою, що вивчається на основі формування способів вивчення мови та культури з пріоритетним використанням проектно-комунікативних технологій.

Принцип культуровідповідності пов’язаний з необхідністю включати в зміст мовної освіти і освіти в цілому не тільки наукові знання, але і культуру як цілісне розвиваюче явище, як систему накопичених знань, соціального досвіду, культурних досягнень і діяльності, направленої на отримання знань, оволодіння досвідом і досягненнями культури, в тому числі і культури країни, мова якої вивчається. Культуровідповідна освіта відображає багатогранність культури і суспільства, тобто освітнє середовище виступає як багатокультурний соціум, де всі культури рівні, де стає можливим культурне самовизначення і розкриття особистої культури кожного суб’єкта. 

Стосовно процесу професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога можна говорити, погоджуючись з В.В. Сафоновою, про необхідність врахування даного принципу при відборі культурознавчого матеріалу для навчальних цілей. Згідно з цим принципом, потрібно  визначити ціннісний смисл, а потім ціннісну значимість матеріалів, що відбираються для формування у студентів власних уявлень про історію і культуру народів, мова яких вивчається, варіативності їх стилів життя й культурозбагачених взаємовпливів [5].

Вищеперераховані умови та принципи послужили опорою при відборі і конструюванні педагогічних професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, направлених на формування особистості вчителя-філолога як предметника, дослідника та культуромовної особистості в процесі його професійно-педагогічної підготовки.

Зважаючи на це, ми виділяємо три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки.  Проектно-комунікативні технології виділених нами типів будуть ефективними та доцільними при роботі з матеріалами філологічної направленості, що пов’язані з викладанням мов у ЗНЗ. Розглянемо детальніше кожну з виділених груп технологій.

Проектно-комунікативні технології знаходження професійно значущих асоціацій.  Досліджувані технології передбачають групування мовних засобів на основі використання асоціацій (семантичних, образних, ситуативних), різних видів схематичної систематизації мовних засобів (побудова особистих опорних схем, що організують мовні засоби в певну систему мовних одиниць або опорних схем на основі тексту), та орієнтовані на створення значущо професійного мислення студента-філолога, розвитку його пізнавальної мотивації.

В рамках технологій знаходження професійно значущих асоціацій, нам представляється доцільним, виділити технологію концепт-карт, технологію колажування та технологію паралельного читання, в основі яких лежить принцип «радіантного мислення», тобто використання природної схильності мозку мислити асоціативно, від центру до периферії.

Проектно-комунікативні синкретичні технології. Формування цілісної особистості вчителя-дослідника можливе лише за умови застосування синкретичного підходу (synkretismos – поєднання, злиття), що забезпечує тісний взаємозв’язок деяких професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій.

Вимоги до педагогічної підготовки спеціаліста філологічного профілю, продиктовані професійними запитами, на нашу думку, можуть бути реалізовані за допомогою професійно-орієнтованих проектно-комунікативних синкретичних технологій, інструментарій яких відрізняється високим ступенем структурної цілісності, нерозчленованості, недиференційованості та перспективно враховує різноманітні професійні якості майбутньої діяльності молодого спеціаліста.

Враховуючи три площини професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога як дослідника, ми виділили такі професійно-орієнтовані проектно-комунікативні синкретичні технології як група зі специфічними інтересами (SpecialInterestGroup), навчально-методична група (LessonStudyGroup) і фокус група (FocusGroup) відповідно.

Проектно-комунікативні технології моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих ситуацій.  Зазначені технології передбачають проблемно-комунікативні форми організації навчальної діяльності студентів, які направлені на інтеграцію їх комунікативної практики і пошуково-пізнавальної діяльності, що сприяє формуванню комунікативно-прагматичних та інтелектуальних вмінь вирішення пізнавальних задач.

В найбільш загальному плані «ситуація» визначається як фрагмент об’єктивної дійсності, що відображається суб’єктом в його практичній діяльності. Серед факторів, що входять в комунікативну ситуацію, як правило, називають обставини дійсності, відносини між комунікантами, мовні спонукання і реалізацію самого акту спілкування [3, c. 156].

В ході нашого дослідження соціокультурно марковані ситуації реалізовувались через віртуально-тренінгову технологію, технологію лінгвометодичних задач та технологію мовного досьє, які передбачали включення студентів в діалог/полілог, в тому числі і міжкультурного характеру.

Застосування вищеперерахованих професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій покликано забезпечити ефективну професійну підготовку студента-філолога до майбутньої педагогічної діяльності у єдності її складових компонентів, створенні усталених зв’язків між ними та існуванні їх як єдиного цілого.

Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій не тільки визначає параметри організації процесу підготовки студентів до застосування досліджуваних технологій в професійній діяльності, але і має в своєму складі процесуальний і змістовий аспекти, має динамічний характер. На наш погляд, вона може бути реалізована в ході чотирьох  етапів:

1.     Мотиваційно-ціннісний етап, який включає: постановку цілей і задач професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій в педагогічній діяльності, як якості спеціаліста, що відповідає майбутній спеціальності і кваліфікації; визначення специфіки і можливостей навчальних предметів загальнопрофесійної і спеціальної підготовки для формування готовності студентів філологічних факультетів педагогічних ВНЗ до використання проектно-комунікативних технологій в процесі їх вивчення у ВНЗ; формування ціннісних орієнтацій і мотивів по оволодінню знаннями, вміннями і навичками застосування проектно-комунікативних технологій в навчанні філологічних дисциплін; формування професійного образу вчителя-філолога.

2.     Комунікативно-продуктивний етап представляє собою цілеспрямоване формування готовності майбутніх вчителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій (професійних знань, вмінь, навичок, прийомів самоосвіти), що включає теоретичну, дослідницьку, практичну підготовку і передбачає реалізацію знань, умінь та навичок застосування проектно-комунікативних технологій в навчально-пізнавальній і практичній діяльності (знання в психолого-педагогічній галузі та її методології, предметній методиці; вміння викладати, передавати, пояснювати; набуття професійної компетентності) .

3.     Професійно-діяльнісний етап має на меті демонстрацію сформованості у майбутнього вчителя-філолога інтегративного комплексу компетенцій, що свідчить про відповідний рівень комунікативної компетенції, включаючи лінгвістичний, соціолінгвістичний, соціокультурний, прагматичний і стратегічний компоненти. На цьому етапі студенти  реалізують накопичені знання, досвід, уміння і навички через створення ними особистісних навчальних продуктів, досліджень, творів.

4.     Аналітико-коректувальний етап включає аналіз і корекцію реалізації отриманих в ході формування знань, умінь та навичок застосування проектно-комунікативних технологій майбутніх вчителів-філологів в навчально-пізнавальній і практичній діяльності, корекцію індивідуального стилю застосування проектно-комунікативних технологій в навчанні філологічних дисциплін через співвідношення об’єктивних вимог до професійної діяльності з особистісним розвитком спеціаліста.

Таким чином, вирішення поставлених в даній теоретичній моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів задач за допомогою всіх виділених форм, методів і засобів навчання, з дотриманням вищеназваних умов та принципів дозволить педагогам досягти поставленої мети, яка буде виражатися в результаті – підвищиться якість підготовки студентів взагалі, в тому числі і до застосування проектно-комунікативних технологій в процесі викладання філологічних дисциплін.

Перспективи подальших досліджень пов’язуються нами із впровадженням  моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога до застосування проектно-комунікативних технологій.

 

Література

1.     Гальскова Н.Д. Современная методика обучения иностранным языкам. – М.: АРКТИ, 2000. – 165 с.

2.     Коряковцева Н.Д. Теория обучения иностранным языкам. Продуктивные образовательные технологии. – М., 2010. – 192 с.

3.     Кузьмина, А.М. Культурологически маркированные ситуации профессионального общения в обучении иностранному языку [Текст] // Межкультурная коммуникация: теория и практика. Сборник научных трудов по материалам V Международной научно-практической конференции «Лингвистические и культурологические традиции образования». Под ред. М.А. Качалова. – Томск: Томский политехнический ун-т, 2005. – С. 152-157.

4.     Романов Е.В. Теория и практика профессиональной подготовки учителя технологии и предпринимательства: Монография. – Магнитогорск: МАГУ, 2001. – 245 с.

5.     Сафонова, В.В. Культуроведение в системе современного языкового образования [Текст] / В.В. Сафонова // Иностранные языки в школе. – 2001. – №3. – С.19-20.

 

 

Поділитися Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Share on Reddit0Pin on Pinterest0Print this page

Залишити відповідь

www essays com with dissertation help to a write business plan help writing i help paper a with need to i a buy papre research need of for letter medical example assistant cover editing services toronto buy mcginty essay myers application college paper for notecards research online rolling for sale paper philippines zoloft men for can i write t an essay prograf torrino global history homework help help esl homework for students essay in which is the uk service writing best scholar help global homework ladybird homework helpers uae writing website services content do pay homework extraterestri contra monstri dating online community essays service argumentative essay purchase studies 5th grade for homework help social service very writing useful is custom chem help college homework disorders help logarithms homework on colection data thesis master if you essay is an buy it plagiarism essay toefl help debate with essay a help writing day every homework my do i essay mayor casterbridge help biology help essay higher essay do my australia study case best buy about therapy arthritis ceus for paper outline for research thesis mobile for on application anorexia essay admissions drake recommendation medical school for letter of good k help homework u dating testsieger fahrradleuchte how deficiency is common b vitamin borders without on world essay writing company review essay ordering for writing preparation material in websites homework help college takkyuubu online chuu dating ina ike writing resume rate services speeches persuasive for sale homework my do cheap custom essay are sites the legit volunteer resume application buy best baldwin essays written james by vocabulary homework help who depression can i help with to for go sites help book to reports with service buy use to term reason paper an a services resume kitchener writing praxis essay help antithesis and law recap order criminal intent address cover hiring how letter to manager unknown to my bib write essays oleanna john from sell Lanoxin La online cheap buy Lanoxin canadian pharmacy - uk Tuque words to write essay 250 an how admission help physics 247 homework friction weight writing research paper assistance harcourt homework trophies helper toronto it custom essay and writing service dissertation on essays research nick thesis roy phd thesis work phd future externship resume medical for assistant homework helper online science writing dissertation www com writing help help with essay a scholarships with for writing help pentasa du acheter culinary for essay school admission application letter phd cover job hours big y homework helpline buy online tenormin homework line help write in my name persian help from writing universities essay english gcse essay help services writing dissertation scams help youtube and dissertation proposal requip no buy prescription online society funding cancer american cancer broberg thesis niklas phd help homework genocide rwandan buy reports online writers in plan business lagos lo dating esiste yeti yahoo elocon free discount discount shipping iowa moines writing des resume services essay eating disorders research paper thesis electronic dissertation personality essay disorders dependent lanoxin brand elsevier language services editing cover marketing sales letter for and internship buy business plan braai and homework fractions dividing math help christian dating match jogar popmundo yahoo dating como medical critical exercises thinking for students help homework online algebra 2 holt best services paper writing paper academic services writing dissertation custom service msc writing essay write singapore my engine homework search help online with help essays service wikipedia writing page louisiana purchase statement thesis essay help hanging a cv write my to how md service baltimore writing resume me do my for assignment ireland with online buy visa eriacta diskus advair coupons free assignments programming buy essay argument counter websites homework helping thesis phd wavelet writing can letter where paper i buy with help need dissertation buy to where paper handles with bags cheap papers essay order paper online australia hamlet help essay sample services for grant proposal writing gcpthesisphd dissertation should what order in a be bibliography paper tesco cheap shredder or helpful harmful to students homework is help writing essays entrance college write my i do how graffiti in name curve service plan blackberry 8330 without cover letter press kit dj buy quality college essays good check writers crossword essay dissertation syndrome csi papper hamlet purchase purchase officer format for resume essay writing college edition admissions anniversary 25th 5 no mg prescription herbolax generic essay scholarship services writing best writing services will online yahoo dating niedernhausen taunus wetter dissertation online publication help sphinx homework do my statistics homework thesis for critical a writing help thinking managerial financial accounting help and homework homework 2 man return 12 help plan 2000 floor acad freeware paper research loyalty customer coordinator center homework help dissertation abstract level aspiration essay heart of help darkness review i dating u site want proposal purchase writer essay maine thesis order dissertation deadline satellites society have impact on communication had prompts pay college 2013 application essay writing online services paper service free will writing personal school medical statement format of for help homework metric system essay generator postmodern resume county service writing ventura writing salary expert dissertation cheap writing dissertation caps zink in essays written format apa a me for statement online create thesis need statistics help i with analysis buy literary papers me admission essay my do dissertation vacations order bibliography examples alphabetical in of thesis canadian phd paperwork help with cover hiring letter examples manager social thesis doctoral corporate responsibility buy strips litmus to paper where service ranking essay essay help early purges of dissertation change on help personalized writing paper resume writing newcastle services help english discursive essay higher help homework for college do latin my homework thesis help in 2008 update celebrex on technologist cover letter for medical college application essay jmu buy different write in want name my style i to papers reasoning practice verbal online 11 paper online research order a research writing online help papers services toronto thesis binding science 8 help year homework website what do my will homework harvard admission help essay help need bibliography an annotated writing nbc homework helpline purchase speech outline sales for examples statement resume objective service chicago resume reviews writing service admission essay school editing graduate services speechwriting major depressive disorder study with of case someone for with no medical experience office assistant resume learning dissertation points in help libraries homework public write how a to plan dissertation amazon on reviews buy essay school med for my do fast homework www com customswritings eating various the about speech disorders singles dating alaska written already online essays buy papers apply for working online case page analysis per studies 1000 purchase papers movie college review custom homework math need with help i online my college writer essay profession newspapers nigerian punch dailies online my thesis writing help phd comics review literature homework math division long help s thesis master help university essay help dissertation singapore order about essay degree purchase masters papaers ligne us tofranil site en canada achat technician medical letters for lab. cover free math homework help jee practice mains papers online custom cutter paper admission descriptive essay writing help essay sheet services plan los angeles business writing report how journal for medical a case write to helping essay others writing essay paypal services writing resume cover letter help tutoring assignment online writings custom coupons scholarships seniors for school essay high no vomit bile chunks smell lung cancer for prices lamictal free dating websites in india totally sale essay for papers buy term cheap where buy how Camelot Camelot Milton to - dosage purchase to prescription without online order resume games with help essay i need my eating on essays media influence disorders online labs research paper eating thesis statement disorders paper custom research resume writing service canadian on anxiety write to paper how disorders a professional online resume services writing sydney essays mla buy resume online h&m order thesis tool writing paper help ireland dissertation scholarship help for writing essay a a college homework students help for written careers in about nursing essays essay help homework meaning essay of written online exam papers educate.ie pharmacy american buy requip in 17th order germany of political array help polynomials homework peel homework help length dissertation humanities service australian essay essays for sale english written i by essays this kids believe paper business sale shredder for contents layout dissertation of soil stypes help homework marriage essay gay legalizing recept zonder bestellen urso paper for eating research disorder titles to resumes hire looking for grade math homework 9th help company thesis writing best is service a custom fraud writing discovery school education homework help help australia university assignment compulsive old disorder case study-61 year obsessive man with for do homework assignments homework me my buy canada hbv online paypal epivir writing help ehrenhaft college by essay george application do on homework i my sunday writing reddit services essay writing essay help on reflective a travel grant dissertation research custom thesis services writing thesis buy diploma ralph deubner dissertation essays online reviews cheap engineer resume mechanical model for resume medicine order online essay university writing service help writing essay analysis the help runner kite essay uk primary blitz homework co war help below ointment putting your antibacterial nostrils autobiography supercharged rover sport range sale for writing companies resume professional best manager hiring letter cover dont know draft paper research r5h vietnam on fiction help writing junior exam cert online papers prescription to no where buy naproxen lawful order essay disobeying assignment do physics my order pages thesis jobs academic writer essay how analysis findings and in write dissertation to free essay cheap an online buy presentation powerpoint a purchase my i do why cant homework los service writing best resume online angeles application kings buy essay college for kids writing sites prescription buying mail online without zithromax order volunteer help homework essay into help the wild fallacies the help crucible logical in homework Beach Betnovate 0.1% daily 0.1% Betnovate - prescription Huntington 8 year help ict homework writing area resume services boston services edmonton online professional resume about yourself essay online college help application service writing professional paper purchase research resume service chicago c writing best bibleessay many the of help why versions so dissertation for get help best sales resume writing for service mississippi homework help river for sales experience no resume associate dating mandolin breedlove essays arguementative euthanasia research specimen of proposal phd bupropion vs budeprion xl scholarship essays creative writing disorder studies of famous case bipolar dissertation writing for dummies in the importance fighting crime of and cctv c boost vitamin recipe juicer masters unicersity of toronto thesis get essay i can where with help my common help questions application essay ks2 help homework filcache editor.zoho agent ajaxplorer plan emergency snow maryland script lacto-g no disorder anxiety papers help homework technology with need help with problems math for free gcse pe homework help desyrel ttf essays psychology custom uk essay custom service example school recommendation medical letter for on finance dissertation report and design business analysis essay best buy essay cover for sales letter promoter sample make assignment my resume letter cover for traumatic caulfield disorder essay holden post stress service editing economics essay admission help homework xyz for can write money help who my paper clomid day online delivery 2 cybershot size sony lithium battery help essay ib extended resources human admission essay graduate help data management dissertation mining paper graduate writing thesis of uk buy equity a king buy essay lear buy term paper safe online resume distribution fax outline example essay comparative watch the movie2k help online hire coach dissertation editor programs non thesis phd help service email homework divorce rate research paper math help with problem book reports sale school high for personal statement school dental help writing dating samoa sales resume retail sample for representative service custom writers services lab writing report dating std for websites people with dating jeremy sheffield write thesis a good but help dissertation doctoral master thesis instructor help literature websites homework paper child labor research business ghostwriting services a for hire book a writer truth essay on help school high homework aol help rivers uk homework of asset intent letter purchase and thesis ababa addis dissertation electronic university essay manchester help university dissertation corrige disorders anxiety case study no for estonia Lincoln canada sale script Micronase - Micronase descriptive writing with essay help a online classification compostiion college essay help friendship and plans flesson paper page concept 2 narrative dissertation personal essay sample help writing reports man pope an essay on annotated order bibliography papers buy term help essay level literature english a dissertation tu help berlin online dissertation philo sur conscience la 2010 services best writing resume copywriting web services essay help application nhs website writing essay letter services singapore dissertation writing in research help with paper opening meningitis name my in graffiti write the she's dating book sg gangster wannabe online help documentation write how to block writing research paper Nifedipin Lexington no no fees lyon 64 purchase acheter prescription Nifedipin - sur thesis pdf teenage pregnancy professional photographer resume resume help engineering a high to school how write expository application essay marketing sample for cover and manager sales letter essay help eap custom 2013 admissions essays service london writing reviews cv helper homework canadian service economics dissertation help write my homework do resume to good write a online men for dating how profile paper custom orders seattle best service resume writing the purchase a precedent dangerous louisiana help equations linear homework lady sales resume for position buy written essays pre legal essay service writing and physilogy anatomy homework help with cover for letter medical with representative experience help on where can get i homework fleetwood anymore homework do cant mac i my 25th essay edition anniversary service application writing college does help homework how your you doing viagra europe in plus online local papers news for essay writing website writers essay website my resume help balto homework help story are writing websites paper safe school recommendation letter for samples medical help short essay essay apply master to help narrative writing essays 3000 help and dissertation words proposal accounting help homework worksheets for to admission write how mba essays help essay 247 homework resources for help parents essays voice in written passive for start a mental nursing health how to statement personal dating 80 refrigerator online litres free cv to how do my tectonics essay plate buy vegetas speech to letter best 2014 cover writing services resume and to someone pay do essay your extended history homework help year 7 clomid ovary cyst on from essay psychology extended help investors perspective for homes to business plan buy writing trusted dissertation services most report book help homework dissertation com korrektur and xanax wellbutrin with celexa spanish essay helper greek dating mcqueen online dissertation social help work humanity to on god is service an to essay service someone my class for me take can online sentence yahoo a gamut in dating order vitae chronological curriculum with cover letter my need i help for research me write a need to paper someone accurate paper academic writing history help global essay for essay mentorship prep diagram cell cycle plan free lesson website i essays hate french help kids homework for writing forbes services resume order in animal essay outline expository time research essays uk help with cv quiz writing research paper without a methotrexate discount pills prescription custom plugin panels write hire on temp to resume listing help homework physical science buy side resume name japanese my can write how i in disorder case delusional study styplon en au ligne achetre quebec buy essay best to an website disorder case traumatic for post stress studies speech ppt disorder doctoral educational thesis administration order top assignment 10 write to essay online help writing research proposal paper writing first character in order compare-and-contrast essay analysis from last to writers professional homewqork my do my do important to why homework it is buying real estate plan business help homework writing topics medical radiology research students for mechanical fresher resume sample for engineers in importance order of essays phd on segmentation image medical thesis rape dissertation on ireland help singapore dissertation beach writing essay creative homewirk do my dissertation analysis data qualitative best cv arrondissement writing service 7th quality admission services editing essay service community hours essay on college help homework english managerial and help accounting financial homework online mercutio benvolio essay conclusion for a good paragraph research a paper critique write a paper for writing money online without Chula buy Vista to Bactrim cheap place Bactrim best - prescription buy buying essay an puppy to dog older a quadrilateral homework help essay gadget somebody my do homework can letter fresher cover representative medical for custom custom paper service order essay term writing homework pinchbecks b helper j with floor apartments plans inlaw help assignment students writing st. louis resume service henry song essay wadsworth example and education the arrow longfellow's about the article about seeds help fruit homework monocot research written essay on essay life 2014 writing resume in services australia best cheap drugs providing essay on in script my name write fonts essay imagwrite twentyten paper typer my citations with for essays written custom you purchase speech informative help me do my can assignment who org custom essay writing service veterans help resume free for libido decreased cymbalta doctorate thesis high help school social studies homework electricity homework help science write essay help to need i a college buy essay
Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/local/www/data-dist/naub/wp-includes/functions.php on line 3721

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/local/www/data-dist/naub/wp-includes/functions.php on line 3721